New Zealand - Business Admin

Intro

New zealand - Business Admin

Hvis du er interesseret i at lære mere om, hvordan internationale virksomheder fungerer, er vores praktikpladser inden for Business Administration (forretnings-administration) lige noget for dig. Vi tilbyder onlinepraktikpladser året rundt. 

Praktikpladser inden for Business Administration involverer læring om virksomhedsdrift, tværkulturel kommunikation og nye teknologier. Mange praktikanter specialiserer sig i områder som HR, økonomi, logistik, informationsteknologi, international handel, marketing, sport, regnskab, jura, iværksætteri, start-ups, projektledelse eller turisme. 

Vi kan også tilbyde skræddersyede praktikpladser inden for næsten alle forretningsområder, så hvis der er noget specielt, der interesserer dig, så kontakt os og hør om dine muligheder.

Praktikpladser inden for Business Administration i New Zealand giver dig mulighed for at arbejde inden for en ægte virksomhed, og få erfaring med forskellige organisatoriske opgaver. Det er en fremragende måde for studerende at se, hvordan en virksomhed fungerer og du får udviklet dine praktiske færdigheder. 

Placeringer kan være i de fleste brancher, og arbejdet kan være meget forskelligt og vi tager altid udgangspunkt i dine ønsker, når vi søger en specifik praktikplads til dig.

Kort fortalt

Pris fra:

6.5000 kr.

Alder:

18-45 år

Kvalifikationer:

1 års erfaring. God til engelsk.

Varighed:

Fra 4-40 uger

start:

Året rundt

bør bookes før

Gerne mindst 8 uger før

Generel information

Generel information

Hvor i New Zealand
Placeringerne finder som oftest sted i virksomheder i New Zealands største by, Auckland og andre større byer.

Startdatoer
Hver tirsdag året rundt. Aftales individuelt med din supervisor. Dog ingen nye indtag i perioden fra 30. november til 15. januar. 

Varighed

4-40 uger / 16-40 timer pr uge.  

Ansøgningsfrist

Du skal gerne booke ca. 8 uger før ønsket startdato. Ønsker du at starte før, så kontakt os, og vi vil undersøge muligheden for at finde en placering med kortere varsel. 

Normalt tidsplan

Virksomhederne arbejder normalt 5 dage i ugen. Din arbejdsplan vil blive drøftet med vejlederen. 

Hvem er du?

  • Du er i gang med en uddannelse indenfor kontor/marketing/kommunikation eller lignende og har været det i mindst et år
  • Du er god til engelsk 
  • Har ren straffeattest
  • Gode organisatoriske evner og selvstændig
  • Du kan håndtere kommunikations software apps som zoom, Skype eller lignende. 
  • Desuden en fordel, hvis du har kendskab til MS office programmerne 

Alder
Fra 18-30 år.

Eksempler på mulige arbejdsopgaver

  • Opdatering af filer og databaser
  • Interagere med klienter via e-mail, sociale medier og chatbots
  • Forretningskommunikation
  • Brug af regneark og regnskabssoftware til at spore fakturaer
  • Indsamling og indskrivning af data i virksomhedens software
  • Fortælle kunder om produkter og tjenester
  • Brug af CRM-software
  • Opdatering af virksomhedens hjemmeside
  • Opdatering af produktmanualer og processer
  • Hjælp til medarbejderes rejsearrangementer
  • At fungere som personlig assistent for ledelsen
  • At være med i kontormøder
  • Redigering af dokumenter
  • At sende e-mails og sikre, at dokumenter er underskrevet
  • Andre administrative roller

Andre karriere- eller studieområder
Bortset fra det karrierefelt, der er anført ovenfor, vil dette praktikområde også appellere til ansøgere med interesse i disse brancher: 

Andre karriere- eller studieområder
Bortset fra det karrierefelt, der er anført ovenfor, vil dette praktikområde også appellere til disse brancher eller områder: 

Kontoruddannelse, bogholdere, salgschefer, forretnings-konsulenter, uddannelses- og udviklingsspecialister, markedsanalytikere, logistikspecialister, finansielle analytikere, personlig assistent, eventledere, markedsundersøgere, for profit, non-profit, sport og rekreation

PRAKTIK HIGHLIGHTS

  •  
  • Få indblik i business administration i international sammenhæng
  • Område tilpasset dine ønsker
  • Newzealandsk forretnings-etikette og kultur
  • Brug af teknologi til samarbejde over afstande
  • Få indblik i erhvervsområdet for din praktikvirksomhed
  • Vær et internationalt teammedlem og lær, hvordan dine ideer fungerer i et andet kulturelt miljø

sådan foregår det

sådan foregår det

  1. Du tager en snak med ALOTTbetter, og vi finder sammen ud af, hvad dine ønsker og behov til din praktik skal være. Opfylder du minimumskravene (alder, engelskkundskaber mm), så går vi videre med din ansøgning.

  2. Du betaler depositum.

  3. Du sender os et CV, motivationsbrev og referencer, som vi sender videre til vores placerings-partner i udlandet. Vores partner sætter en samtale op med dig online, hvor I gennemgår dine ønsker og krav fra din uddannelse, sammenholdt med mulighederne indenfor dit fag.

  4. Du modtager information om praktikken, om virksomheden/organisationen og om din personlige supervisor (i virksomheden). En praktik supervisor er en professionel person med erfaring, som skal sikre, at du får et fagligt udbytte af din praktik.

  5. Du betaler restbeløbet

  6. Du får en samtale med din supervisor og I gennemgår praktikkens indhold. Her aftaler I i detaljer hvor mange timer du skal arbejde, hvor mange timer, du har med din supervisor, og der bliver lavet en detaljeret praktikplan med dine mål.Nogle af disse samtaler kan have karakter af en job samtale. Men vær ikke bekymret – vores placerings-partner forbereder dig til samtalen.  

  7. Foruden din praktik supervisor i virksomheden/organisationen, vil du også have en ekstern kontaktperson, der kan støtte og vejlede, hvis du har brug for det.

Priser

Priser for programmet

4-40 uger                          6.500 kr. uanset varighed

 

INKLUDERET

  • Samtale med ALOTTbetter om dine ønsker og muligheder – før betalig af depositum
  • Tilpasset praktik der opfylder kravene fra din uddannelse, hvis du er studerende
  • Forberedelse med rådgivning om diverse praktiske ting, så du får mest muligt ud af din placering.
  • Samtale med din praktikvirksomhed/organisation, og udarbejdelse af individuel praktik plan
  • Fast supervisor i din praktikvirksomhed/organisation på destinationen til løbende vejledning
  • Certifikat efter fuldført praktik

DEPOSITUM

Et depositum vil blive opkrævet for, at vi kan arbejde videre med din ansøgning, når vi har bekræftet at du kan deltage på programmet.

Depositummet er en del af den samlede pris for dit valgte program og bliver fratrukket den samlede programpris. Depositummet er ikke en ekstra udgift, men dit første afdrag på programmet. Depositummet refunderes ikke.

Depositum udgør 2000 kr. og indbetales via bankoverførsel.
Se mere her.

 

ANNULLERINGSREGLER

  • Annullering efter placering – ingen refusion
  • Depositum refunderes ikke

For alle ændringer/annulleringer opkræves desuden et administrationsgebyr på 375 kr.

Tilmeld

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Så kontakt os og lad os sætte gang i din internationale placering!